فهرست مطالب

تزیین خانه

بسیاری از ما تمایل داریم هر چند وقت یک بار دکوراسیون خانه‌مان را تغییر دهیم. اما هزینه بالا برای لوازم دکوری و تزئینی باعث می‌شود که اغلب اوقات از این کار منصرف شویم. خبر خوب این است که با ایده‌های جذاب و نوآورانه برای تزئین خانه با لوازم مقرون به صرفه و کم هزینه، نیازی به مخارج بالا نیست. در ادامه با معرفی فوت و فن های تزئین خانه با لوازم اقتصادی و ساده با مثلث دکور همراه باشید.

1- کوسن

به گزارش مثلث دکور، یکی از آسان‌ترین، موثرترین و اقتصادی‌ترین روش‌های تغییر دکوراسیون تغییر ظاهر کوسن های مبلمان است. به دلیل اینکه تغییر مبلمان هزینه‌بر است و برای بسیاری از افراد ممکن نیست، می‌توانید به جای تعویض مبلمان با کمی هزینه و ابتکار بالشت‌های جدید با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با دکوراسیون اتاق و مبلمانتان تهیه کنید. کوسن ها اگرچه تأثیر زیادی در تغییر کلی خانه شما ندارند، اما می‌توانند رنگ های جدیدی به اتاق خواب، پذیرایی و حتی آشپزخانه جذابیت تازه‌ای استفاده کنند.

2- استند و قفسه های ذخیره سازی

استند ها یکی از اقتصادی‌ ترین لوازمی هستند که می‌توانید به جای خرید میزها و کمدهای گران قیمت از آن‌ها برای تغییر دکوراسیون خانه‌تان استفاده کنید. این قفسه‌ها در اندازه ها و سایز های مختلفی وجود دارند و می‌توانید با گذاشتن انواع لوازم دکوری مانند مجسمه، ساعت، آب‌نما و گل و گیاه بر روی آن‌ها دکوراسیون خانه‌تان را با هزینه کم به کلی تغییر دهید.

3- سینی دکوراتیو

سینی‌های دکوراتیو در حال حاضر به عنوان یکی از شیک‌ترین لوازم خانه شناخته می‌شوند که می‌توانید میزهای قهوه‌خوری، میزهای نهارخوری، کابینت‌های آشپزخانه، اپن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی خود را با آن‌ها تزئین کنید. سینی‌های دکوراتیو چوبی و آینه‌ای از جمله محبوب‌ترین سینی‌های دکوراتیو هستند که می‌توانید با توجه به مکان قرارگیری از وسیله های گوناگونی نظیر گلدان کوچک، مجسمه و تندیس، شمع های تزئینی، لوسیون و نظایر آنها برای تزئین سینی‌های دکوراتیو به کار ببرید.

4- پارچ به جای گلدان

می‌توانید از ظروف و پارچ‌ها و کوزه‌های زیبا که در خانه دارید، به جای گلدان استفاده کنید و با گذاشتن گل‌های طبیعی و مصنوعی زیبا آن‌ها را تزئین کنید. این کار یک روش به صرفه و ارزان قیمت و همچنین جذاب برای ایجاد رنگ و بویی تازه به فضای خانه است.

5- مجسمه رومیزی

با در نظر گرفتن اینکه تزئین میز ناهار خوری و میز عسلی و جلو مبلی تأثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه تان دارد، می توانید با گذاشتن مجسمه رومیزی بر روی آنها، لطافت و آرامش و تأثیر مثبت و دلچسبی در فضای خانه تان به وجود بیاورید.

6- گل های طبیعی به همراه گلدان شیک

گل‌های طبیعی این توانایی را دارند که به‌ سرعت فضای خانه شما را تغییر دهند. اضافه کردن یک مولفه طبیعی مثل گل به اتاقتان علاوه بر به‌صرفه بودن و هزینه کم آن، تازگی و جذابیت زیادی را در فضای خانه شما به وجود می آورند و رنگ و لعابی نو به خانه می دهند. در تزئین خانه شما می توانید از گلدان های شیک و جذاب برای گیاهان خود استفاده کنید تا جلوه ی ویژه ای به محیط خانه شما بدهند. گیاهان آپارتمانی به خانه حس تازگی و زیبایی می‌بخشند. آنها هوای خانه را تصفیه می‌کنند و احساس آرامش را افزایش می‌دهند. می‌توانید گلدان‌ها و گیاهان مختلفی را در اتاق‌ها و نقاط مختلف خانه قرار دهید.

7- نورپردازی

می‌توانید آیتم هایی مانند لامپ‌های کوچک و ریز دیواری و یا رومیزی را برای برجسته کردن قسمت هایی چون راهرو و پیشخوان آشپزخانه و یا حمام به کار ببرید. این چراغ‌ها مقرون به صرفه هستند و رنگ و روشنایی جذابی به فضای خانه شما می‌دهند.

8- بشقاب دیواری

از بشقاب های دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل خود کمک بگیرید. این بشقاب ها اشکال متفاوت و متنوعی دارند و می توان از آنها در تزئین دیوارهای مختلف مانند دیوار بالای تختخواب، تلویزیون، آشپزخانه و راهرو استفاده کنید. از بشقاب‌های دیواری برای تغییر چیدمان خانه خود استفاده کنید. این بشقاب‌ها شکل های متنوع و متعددی دارند و بسیار زیبا هستند و نمای زیبایی به فضای اتاق می دهند. شما می‌توانید از آنها در تزئین دیوار بالای تخت‌خواب، تلویزیون، آشپزخانه و یا راهرو استفاده بکنید.

مجسمه دیواری

در تزئین محیط خانه بهتر است از وسایلی همچون مجسمه دیواری یا دیوارکوب برای تزئین دیوار خانه استفاده کنید. مجسمه دیواری بسیار مدرن و جذاب است که با یک طرح زیبا و جذاب دیوار منزل شما را از تابلو های قدیمی و دمده شده جدا می کند. مجسمه دیواری در طرح ها و نقش های متفاوتی در مثلث دکور وجود دارد که شما می توانید از دسته بندی مجسمه دیواری در مثلث دکور اقدام به خرید مجسمه دیواری کنید.

مجسمه دیواری مناسب حال و پذیرایی

 

استفاده از مجسمه های خاص و جذاب

در تزئین خانه شما باید از مجسمه های زیبا و جذاب متناسب با نوع دکوراسیون خود استفاده کنید تا جلوه ی ویژه ای به محیط خانه شما بدهند. تزئین دکوراسیون خانه با مجسمه های شیک و جذاب، یکی از مدرن ترین و بروز ترین متد ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. مجسمه ها اثار هنری تاریخی و جذابی هستند که جلوه ی ویژه ای به فضای خانه می بخشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x