فهرست مطالب

ایده‌های جذاب دکوراسیون خانه با محصولات مثلث دکور

همانطور که به خوبی مطلع هستید امروزه داشتن خلاقیت برای دکوراسیون و طراحی هر یک از منازل به عنوان مهم‌ترین نکته به حساب می‌آید و هر کسی که بتواند در این ایده پیشرو باشد قطعاً بهترین و جذاب‌ترین طرح و مدل را برای منزل خود ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که سبک اکثر منازل به صورت مدرن و کلاسیک هستند و امروزه سادگی حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید با قرار دادن یک مجسمه یا تابلوی خاص و منحصر به فرد زیبایی ویژه‌ای برای دکور منزل خود ایجاد کنید. ما امروز قصد داریم تا مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین ایده‌های جالب و خلاقانه را برای دکوراسیون منزل در اختیار شما قرار دهیم، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید مجسمه‌های دکوری به عنوان بهترین ایده برای دکوراسیون منازل

همانطور که توضیح دادیم امروزه زیبایی در سادگی است و قرار دادن وسایل دکوری همچون مجسمه می‌تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی برای فضای داخلی منازل شما ایجاد کند. مجسمه‌ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانید با توجه به سبک مد نظر آن‌ها را تهیه فرمایید. دلیل تنوع بسیار بالای مجسمه‌ها پیشنهاد می‌دهیم که حتماً مدلی را انتخاب کنید که با فضای منزل شما همخوانی دارد. در این قسمت قصد داریم برای شما از انواع سبک‌های مختلف مجسمه برای منازل نام ببریم. برای خرید مجسمه دکوری می توانید به این صفحه از سایت ما مراجعه کنید.

مجسمه‌های زرینی

یکی از محبوب‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده از مجسمه‌های زرینی است که البته به عنوان محبوب‌ترین انواع مجسمه‌ها به حساب می‌آید. ماده اصلی برای تولید انواع این مجسمه‌ها زرین پلی استر اپوکسی است. دارای تنوع بسیار بالایی هستند و قاعدتاً در زمان مراجعه برای خرید و انتخاب دچار مشکل خواهید شد، چرا که هر یک از آنها زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را به دنبال دارند. البته لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که کیفیت محصول نیز اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که کیفیت مواد اولیه باعث افزایش طول عمر مجسمه می‌شود. باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که باید به محل قرارگیری آن دقت فرمایید و بهتر است که از قرار دادن این سری از مجسمه‌ها در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید.

 

مجسمه‌های فایبرگلاس

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای دکوراسیون داخلی منازل استفاده از مجسمه‌های فایبرگلاس می‌باشد. در رابطه با فایبرگلاس باید بیان کنیم متریالی است که تنها جهت ساخت مجسمه و المان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما یکی از کاربردهای مهم و حائز اهمیت آن ساخت مجسمه‌های فایبرگلاس می‌باشد. در هر صورت اگر قصد داشته باشید که یک مجسمه کلاسیک یا مدرن و همینطور سبک رئال برای دکوراسیون داخلی منزل خود در نظر بگیرید مجسمه‌های فایبرگلاس می‌تواند یک انتخاب کاملاً ایده‌آل و مناسب باشد.

علاوه بر دکوراسیون منازل اکثر مجسمه‌هایی که در طراحی مناظر و فضای شهری به کار می‌روند از جنس فایبرگلاس هستند.

مجسمه‌های فلزی

آثار هنری که با استفاده از فلز ساخته می‌شوند نیز فوق العاده خاص و به عنوان اشیای دکوری، قطعات تزیینی، اجسام کاربردی و غیره برای دکوراسیون در نظر گرفته می‌شوند. فلزهایی که برای ساخت مجسمه از آن استفاده خواهد شد نقره، برنج، قلع، سرب، برنز و آهن هستند که در میان این متریال‌ها برنز گزینه مناسب‌تری برای ساخت مجسمه به حساب می‌آید.

در کشور مصر اکثر مجسمه‌ها از فلز ساخته می‌شدند و تمام مجسمه‌های منحصر به فرد و زیبایی که در یونان و رم قرار گرفته‌اند نیز از جنس برنز هستند.

خرید انواع مجسمه‌های مختلف برای دکوراسیون منازل

در این قسمت قصد داریم برای شما به توضیح این موضوع بپردازیم که کدام یک از مجسمه‌ها می‌توانند در دکوراسیون منازل تاثیر خاص و منحصر به فردی از خود به اجرا بگذارند.

مجسمه‌های رومیزی

مهمترین نکته پیش از خرید مجسمه‌های رومیزی این است که می‌خواهید آن را در کدام قسمت از منزل خود قرار دهید. یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این نوع از مجسمه‌ها این است که می‌توانند در هر فضایی جلوه و جذابیت ویژه‌ای به وجود آورند. شما می‌توانید از این نوع مجسمه‌ها در اتاق خواب، اتاق نشیمن، راه رو، قفسه کتاب، میز تحریر، آشپزخانه، بغل آینه و غیره استفاده کنید. البته چند نکته مهم همچون اندازه مجسمه رومیزی، سبک دکوراسیون خود و جنس آن را در نظر داشته باشید.

مجسمه‌های دیواری

یکی دیگر از دکوری‌های فوق العاده منحصر به فرد و پرفروشی که امروزه طرفداران بسیار زیادی نیز به خود جلب کرده‌اند، مجسمه‌های دیواری هستند. شما می‌توانید از این محصولات در فضاهای خالی مانند کنار سالن پذیرایی، کنار ورودی اصلی، پاگرد و راه پله استفاده کنید که باعث می‌شود محیط مد نظر فوق العاده خاص و ویژه به نظر برسند. استفاده از مجسمه‌های دیواری مدرن در کنار مبلمان علاوه بر اینکه زیبایی خاصی را برای فضای داخلی منزل به وجود می‌آورد بلکه باعث برهم زدن هارمونی فعلی نیز خواهد شد. مجسمه‌های دیواری دارای انواع مختلفی هستند که یک سری از آنها شامل سر حیوانات می‌شود و هر یک معنا و مفهوم خود را به دنبال دارند. به عنوان مثال برخی از مجسمه‌های دیواری مانند شیر سمبل اقتدار و قدرت هستند.

مجسمه‌های کنار سالنی

یکی دیگر از بهترین المان‌هایی که برای تزیین دکور منزل و نمای داخلی ساختمان نقش بسیار ویژه و منحصر به فردی از خود به اجرا می‌گذارد مجسمه‌های کنار سالنی است که می‌توانید آن را در داخل سالن پذیرایی، کنار مبل، فضای نشیمن، پاگرد، راه پله و غیره استفاده کنید. می‌توانید سبک‌های مختلفی از این مجسمه را با توجه به در نظر گرفتن فضای کلی و تزیینات مربوط به منزل خریداری نمایید. در حالت کلی باید بیان کنیم زمانی می‌توانید منزلی زیبا با سبک دلخواه داشته باشید که تمام اجزای ریز و درشت دکوراسیون داخل منزل با یکدیگر همخوانی لازم را داشته باشند. این موارد شامل مجسمه، آینه، شلف و دیگر اجزای در نظر گرفته شده برای دکوراسیون خواهد شد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با ایده‌های جذاب دکوراسیون مطالبی در اختیار شما قرار دادیم و به توضیح این موضوع پرداختیم که خرید مجسمه دکوری تا چه میزان می‌تواند در دکوراسیون و دیزاین منزل شما تاثیرگذار باشد. اگر قصد خرید مجسمه‌های فوق العاده خاص و منحصر به فرد برای فضای داخلی منزل خود دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از محصولات مثلث دکور دیدن فرمایید، چرا که ثابت کرده‌اند امکان ارائه بهترین محصولات را دارند. سبک‌های بسیار خاصی از مجسمه‌های مدرن و کلاسیک و فلزی و دیگر موارد مد نظر شما در این سایت وجود دارد که می‌توانند نمایی ویژه و خاص را به منازل شما ببخشند.

ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید. برای خرید مجسمه و سایر لوازم دکوری منزل می توانید به مثلث دکور مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x